Användarforum – för er som arbetar i iipax

Användarforum är tillfället då vi bjuder in er som arbetar i iipax till en dialog kring produkten. Syftet med mötet är dels att ge inspiration och dela vår bild kring produktens utveckling framåt, men det är framförallt en möjlighet för alla iipax-användare att få byta erfarenheter med varandra samt ge input till vår produktutveckling.

Formatet kring hur vi möts är nytt sedan 2020. Istället för en heldags fysiskt möte per år har vi sett att flera återkommande distansträffar, med olika teman vid varje möte, har varit väldigt uppskattat bland er kunder.

iipax för hållbar e-arkiving

Tillfälle 1 2022

För detta första tillfälle erbjuder vi två träffar med samma agenda.

3 maj kl. 10.30-11.30

5 maj kl. 13.30-14.30

iipax för iipax ags

Tillfälle 1 2022

För detta första tillfälle erbjuder vi två träffar med samma agenda.

22 mars kl. 10.30-11.30

24 mars kl. 13.30-14.30

iipax för effektiv ärendehantering

Tillfälle 1 2022

16 mars kl. 10.00-11.00

 

Tillfälle 2 2022

25 maj kl. 10.00-11.00

iipax för säkert informationsutbyte

Tillfälle 1 2022

För detta första tillfälle erbjuder vi två träffar med samma agenda.

17 maj kl. 14.00-15.00

19 maj kl. 10.00-11.00

Har du input redan nu?

Tveka inte att höra av dig till oss då. Vi tar gärna emot dina tankar och feedback om önskat innehåll för höstens träffar. Du är givetvis välkommen med frågor också. Maila oss på anvandarforum@idainfront.se

Dela sidan:
Skriv utSkriv ut