Användarforum – för er som arbetar i iipax

Användarforum är tillfället då vi bjuder in er som arbetar i iipax till en dialog kring produkten. Syftet med mötet är dels att ge inspiration och dela vår bild kring produktens utveckling framåt, men det är framförallt en möjlighet för alla iipax-användare att få byta erfarenheter med varandra samt ge input till vår produktutveckling.

För er som arbetar med iipax för effektiv ärendehantering

Välkomna till vårens användarforum inom ärendehantering den 15 maj kl. 10.30-11.15

Denna gång presenterar vi produktnyheter i iipax case.
Mötet sker via Teams.

Anmälan 15 maj 10.30-11.15

För er som arbetar med iipax ags

Vi kommer att presentera den senaste versionen och planerna framåt för produkten. Ni kommer även få ta del av hur en av våra kunder jobbar med iipax ags för att öka värdet för externa intressenter.

Vi erbjuder två tillfällen med samma innehåll och du väljer den dag som passar dig bäst nedan. Användarforumen sker via teams.

Tillfälle 1 14 maj 10.30-11.30

Tillfälle 2 15 maj 13.00-14.00

För er som arbetar med iipax archive

Ida Infront välkomnar iipax archive-kunder till årets första användarforum den 30 maj 09:30-16:00.

Denna gång samlas vi på vårt kontor i Stockholm, där vi kommer att dela erfarenheter, insikter och nyheter. För dem som inte kan vara fysiskt närvarande erbjuder vi även ett digitalt förmiddagspass.

Anmälan 30 maj 09.30-16.00

För er som arbetar med iipax com

Ida Infront välkomnar iipax com-kunder till ett digitalt Användarforum den 29:e maj. Vårt Användarforum ger våra kunder möjlighet att få ta del av produktplaner och produktnyheter samtidigt som det finns möjlighet att utbyta erfarenheter om hur det är att arbeta med iipax com.

Under vårens Användarforum kommer vi presentera och demonstrera eMottagning. eMottagning är ett processflöde för inkommande och utgående meddelanden och kan byggas upp och anpassas beroende på hur informationsflödet ser ut.

På agendan står också information om de senaste versioner av iipax proxy och planerna för den produkten under det kommande året.

Anmälan –  29 maj 13.30-14.30

 

 

Har du input?

Tveka inte att höra av dig till oss då. Vi tar gärna emot dina tankar och feedback om önskat innehåll för kommande träffar. Du är givetvis välkommen med frågor också. Maila oss på anvandarforum@idainfront.se

Dela sidan:
Skriv utSkriv ut