Användarforum – för er som arbetar i iipax

Användarforum är tillfället då vi bjuder in er som arbetar i iipax till en dialog kring produkten. Syftet med mötet är dels att ge inspiration och dela vår bild kring produktens utveckling framåt, men det är framförallt en möjlighet för alla iipax-användare att få byta erfarenheter med varandra samt ge input till vår produktutveckling.

Formatet kring hur vi möts är nytt sedan 2020. Istället för en heldags fysiskt möte per år har vi sett att flera återkommande distansträffar, med olika teman vid varje möte, har varit väldigt uppskattat bland er kunder. Nedan syns de planerade träffarna för hösten 2021 och inbjudan kommer att skickas ut till befintliga kunder i god tid.

iipax för
hållbar e-arkiving

Tillfälle 1

Agendan presenteras inom kort.

Här finns möjlighet att välja mellan två datum:

  • 21 september kl. 10.00-11.30
  • 23 september kl. 13.30-15.00

 

Tillfälle 2

Agendan presenteras inom kort.

Här finns möjlighet att välja mellan två datum:

  • 26 oktober kl. 10.00-11.30
  • 28 oktober kl. 13.30-15.00

iipax för
effektiv ärendehantering

Tillfälle 1

Agendan presenteras inom kort.

29 september kl. 10.00-11.30

 

 

 

Tillfälle 2

Agendan presenteras inom kort.

17 november 10.00-11.00

iipax för
säkert informationsutbyte

Tillfälle 1

Agendan presenteras inom kort.

Här finns möjlighet att välja mellan två datum:

  • 12 oktober kl. 14.00-15.00
  • 13 oktober kl. 14.00-15.00

Har du input redan nu?

Tveka inte att höra av dig till oss då. Vi tar gärna emot dina tankar och feedback om önskat innehåll för höstens träffar. Du är givetvis välkommen med frågor också. Maila oss på anvandarforum@idainfront.se

Dela sidan:
Skriv utSkriv ut